☯️معرفی موسسه ایمو:
موسسه بین المللی رزم ترکیبی لیان جان پاس(IMO) با نام تجاری “موسسه بین المللی ورزشی و رزمی IMO” با هدف راه اندازی اولین مجموعه بین المللی مراقبت های فردی، مکانی، اجتماعی و تخصصی تشریفات، همراهی، حفظ آرامش و امنیت در مراکز عمومی و خصوصی به مدیریت دکتر محمد بیگی آغاز به کار نمود.
این موسسه با استفاده از بهترین نیروها در سطح استان های مختلف کشور، متشکل از متخصصان، مدیران و نیروهای کار آمد و ورزیده داخلی و خارجی، در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین تیم مراقبت، تشریفات و همراهی در کشور و شناخته شده ترین تیم بین المللی با مشارکت شرکت های بادیگاردی بسیار معتبر جهانی است.
“ایمو – IMO” به دلیل داشتن دیدگاه کاملاً حرفه ای نسبت به امر مراقبت، تشریفات و همراهی، اولین مجموعه ای است که به صورت تخصصی بخش ویژه ی بانوان را تاسیس نموده است. این بخش به صورت کاملاً اختصاصی و مستقل از آقایان، توسط بانوان ورزشکار نخبه و مجرب بر اساس شئونات و شرایط اجتماعی بانوان طراحی، پیاده سازی و مدیریت می گردد و این امر نشانی دیگر بر دیدگاه حرفه ای ایمو می باشد.
“ایمو” به دلیل آنکه افراد متخصص و نیروی کاری را، ارزش و سرمایه واقعی این مجموعه می داند، اهمیت فراوانی برای جذب و آموزش نیروهای کارکشته قائل می باشد؛ لذا آموزش های ارتقاء سطح “فیزیک بدنی” و “ای کی یو فکری” در اولویت این مجموعه قرار دارد. اهم این آموزش ها شامل روابط عمومی، روانشناسی، جامعه شناسی، شخصیت شناسی، بادی لنگوییج (زبان بدن)، آداب و منش حفاظت، ارزیابی تهدید، اصول حفاظت از VIP و مراقبت های فردی در شرایط متفاوت، شناسایی مواد مخدر، ارتقای توانایی رانندگی و موتور سواری به سطح حرفه ای، کمک های اولیه، آتش نشانی، سلاح شناسی و کار با سلاح سرد و گرم، دوره های ویژه ی رزمی و دفاع شخصی و دوره های ارتقای سطح زبان انگلیسی با استفاده از بهترین مجوعه های آموزشی و اساتید بین المللی می باشد.

☯️لزوم انتخاب ایمو:
با توجه به مشکلات و مصائب مربوط به مراسمی که میزان جمعیت بالایی باشد و در صورت بروز اتفاق به دلیل امکان حرکت بدون فکر و با اضطراب جمعیت به سمت خروجی ها و بروز حادثه به دلیل ازدحام جمعیت همچنین با استناد به آمار و احتمال کشته و زخمی شدن چندین تن و پیش آمد آسیب جدی به حاضرین در مراسمات مهم و ویژه، قطعاً نیاز به حضور تیمی تخصصی جهت هدایت، راهنمایی و حفاظت از حاضرین احساس خواهد شد.
در مواردی که افراد و مهمان های ویژه و سلبریتی و VIP، در مراسم حضور دارند امکان ایجاد مزاحمت و شلوغی در اطراف آن ها وجود دارد و این افراد معمولاً بدلیل مشغله های فکری و کاری امکان تمرکز بر محیط اطراف خود را ندارند و همچنین بدلیل محدودیت های عملی که بواسطه شخصیت اجتماعی خود دارند نمی توانند در صورت بروز مشکل واکنش مناسبی از خود نشان دهند؛ که در این شرایط حضور محافظان و کمک مراقبان ویژه برای ایجاد امنیت اجتماعی و حفظ آرامش این افراد نیازی واجب و الزامی است.
مجموعه ایمو با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و دوره دیده حرفه ای این امکان را فراهم خواهد ساخت تا امنیت و آرامش مراسم ها و مهمان ها به بهترین شکل ممکن و طبق آخرین اصول و روش های روز دنیا حفظ گردد و سطح استرس و امکان پیش آمد خطر و اتفاق های غیرقابل پیش بینی به حداقل ممکن برسد.
این نیروها برگزیده ای از بهترین و آماده ترین ورزشکاران و رزمی کاران کشور هستند که با شرایطی خاص همچون عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد، عدم مشکلات فردی و اجتماعی در محل سکونت و قد و وزن و اندام ورزیده و تنومند انتخاب و آموزش می بینند و بسته به قابلیت و تخصص های خود، به گروه های مختلف کاری تقسیم می گردند.
محافظین ایمو در دوران فعالیت خود شاید تنها ۵ تا ۶ مورد خطرناک و غیرقابل پیش بینی را تجربه می نمایند اما آموزش ها و دوره هایی که گذرانده اند عاملی خواهد شد تا توانایی پیش گیری از وقوع حادثه و خنثی سازی وقایع تلخ را داشته باشند. در حقیقت وجود این افراد برای جلوگیری از پیش آمد اتفاقات غیرقابل پیش بینی است.
کیفیت و کمیت خدمات ایمو بسته به نوع درخواست، شرایط و محیط مورد نظر متفاوت می باشد؛ لذا پس از ثبت درخواست جهت ارائه خدمات و تعریف پروژه جدید در ایمو ابتدا کارشناسان خبره و مجرب پس از اعزام به محل اجرای پروژه، اقدام به بررسی شرایط محیط خواهند نمود، سپس گزارشی کامل از تجزیه و تحلیل شرایط و جزئیات محیط به تیم مدیریت ارائه خواهند نمود تا مسئول و سرتیم پروژه نوع خدمات مبتنی بر تعداد نیروی مورد نیاز، ویژگی و قابلیت های مورد نیاز نیروهای مختص پروژه و الگوی چیدمان و تجهیزات مورد نیاز نیروها و سایر موارد ضروری را بررسی و انتخاب کرده و اقدامات نهایی را انجام دهد.
روش تخصصی ارائه خدمات ایمو آغاز و پایانی خوش و حضوری با نشاط را برای مهمان ها و حاضرین در مراسم به همراه خواهد داشت.
همچنین خدمات تخصصی ایمو به نحوی است که شما بعنوان یک شخصیت VIP با دریافت این خدمات، صد در صد آرامش خواهید داشت، از استرس های فردی شما کاسته خواهد شد، پرستیژ کاری شما افزایش خواهد یافت و اعتماد به نفس واقعی بدست خواهید آورد.

☯️لزوم استخدام بادیگارد:
اگر یک شخصیت مهم و معروف و VIP، مدیر، خواننده، هنرمند، سلبریتی، سیاستمدار و بیزینس من هستید و به دنبال محافظت شخصی و استخدام بادیگارد می باشید، فقط کافیست به ما اعتماد کنید.
نیروهای ما در زمینه ایجاد امنیت خصوصی آموزش های لازم را دیده اند و می توانیم برای ایجاد امنیت، حمل و نقل شخصی خصوصی، امنیت خصوصی مدیران و افراد مشهور و حتی استخدام نگهبان تجهیز شده و لابی من، سرویس های ویژه ای را برایتان ارائه نماییم.
امروزه نیاز به محافظان برای خدمات امنیت شخصی در بین مدیران و سایر افراد مشهور و VIP و CIP در حال افزایش است. استخدام بادیگارد برای محافظت از مدیران و افراد برجسته در برابر اتفاقات غیرمترقبه و حوادث تهدیدآمیز می تواند یک ضرورت باشد. وقتی حفظ سلامتی و آسودگی شما مهمترین نگرانی یک محافظ بسیار آموزش دیده است، آرامش خاطر به وجود خواهد آمد.
دلایل بسیار زیادی برای استخدام بادیگاردهای شخصی وجود دارد؛ به عنوان مثال یک مدیر می تواند مسئولیت شرکت های بزرگی را بر عهده داشته باشد که میلیون ها دلار ارزش داشته و مدیر را به عنوان هدفی با ارزش برای سرقت، اخاذی و موارد دیگر تبدیل نماید. هنگامی که صحبت از افراد VIP می شود، لزوما آن ها یک سلبریتی مشهور نیستند بلکه ممکن است شخصیت های معمولی باشند که از راه های دیگر نامی برای خود ساخته اند.
افراد بسیار مشهور به دلیل ثروت یا نفوذشان می توانند مستعد دچار شدن به حوادثی مانند سرقت یا حتی آدم ربایی باشند. اگر چه این موارد لزوماً اتفاق نخواهد افتاد، اما همیشه ایمن ماندن با استفاده از یک بادیگارد آموزش دیده به خصوص هنگامی که به دور از انظار عمومی هستید، ایده خوبی خواهد بود.
اولین مورد واضح این است که آنها می توانند به دفاع در برابر ورود آسیب های جسمی و خسارت به اموال همراه شخصیت کمک کنند. یک بادیگارد آموزش های رزمی و دفاع شخصی را دیده است و می داند چگونه یک حمله احتمالی را دفع نماید. اگر حادثه ای رخ دهد، بادیگارد می داند که چگونه شرایط را به طور موثر کنترل کند، زیرا آنها آموزش های گسترده ای در مورد چگونگی فائق آمدن به انواع شرایط خطرناک را گذرانده اند. آن ها همچنین آموزش دیده اند تا بدانند در محیط اطراف باید به دنبال چه چیزی بگردند و به چه چیزی گوش فرا دهند. حتی زبان بدن و رفتار دیگران جزئیاتی است که یک محافظ مراقب آن است.
یک محافظ قادر خواهد بود قبل از وقوع حادثه منطقه مورد نظر را برای آگاهی از خطرات احتمالی ارزیابی کند، حتی پیش از موعد تحقیقات خود را انجام می دهد تا از مناطق جدید آگاه شود و اینکه بفهمد امن ترین مسیرها چیست. آنها حتی می توانند خدمات رانندگی حفاظتی را ارائه دهند، در حالی که از خطرات احتمالی آگاه هستند و شما را با خیال راحت به مقصد می رسانند. آنها همچنین می توانند ماشین شما را دنبال کنند تا مطمئن شوند که شخص دیگری شما را تعقیب نمی کند. علاوه بر این، یک بادیگارد می تواند زودتر از موعد به مکانی مراجعه کند تا مسیر، منطقه و حتی همه ورودی ها را بررسی کند و بایستد و منتظر بماند تا شخصیت جهت اسکورت حاضر شود.
بادیگاردها می توانند در مورد چگونگی ایمن ماندن و کارهایی که در صورت شرایط خطرناک باید انجام شود، مشاوره مفیدی ارائه دهند. سرانجام، حضور یک محافظ می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر خطرات احتمالی عمل کند.
وقتی یک بادیگارد به همراه فردی باشد، افراد خلافکار را از امتحان کردن هر کار ماجراجویانه ای منصرف می کند. البته ممکن است برخی از افراد محافظانشان را با لباس تاکتیکال ترجیح دهند که امکان ارائه این خدمات نیز وجود دارد.
با توجه به دلایل توضیح داده شده، استخدام بادیگارد چیزی فراتر از ایجاد امنیت شخصی است و می توانید بادیگارد را یک فرد محرم اسرار که می توانید آزادانه با وی صحبت کنید، بدون اینکه نگران باشید اطلاعات شما را در اختیار کسی قرار دهد، در نظر بگیرید. آن ها سخت ترین توافق نامه های حفظ اسرار محرمانه مشتری را امضاء نموده اند و هرگز اطلاعات هیچ کسی را فاش نمی کنند. بادیگاردها می دانند چه زمانی لازم است پلیس درگیر مسئله شود و اطلاعات ضروری را در اختیار پلیس قرار دهند که حتی خودتان هم متوجه آن اطلاعات نشده اید.

☯️مزایای استخدام بادیگارد:
استخدام نیروهای محافظ شخصی و بادیگارد امنیت افرادی را که به دلیل درآمد، ارتباطات، منطقه جغرافیایی و یا حتی معروفیت در بین مردم در معرض خطر بالایی قرار دارند را تامین می کند. اگر برای هر سمتی، حتی در سطح محلی، کاندید می شوید برخی افراد هنجار شکن از شما متنفر خواهند شد. گاهی اوقات این افراد حتی نامزدهای انتخاباتی را نمی شناسند، اما با ارزش هایی که آن نامزد طرفدار آن هست اختلاف نظر دارند. بنابراین قبل از شروع به کار، به دنبال استخدام یک محافظ حرفه ای باشید. در ادامه قصد داریم دلایل کلی نیاز به استخدام بادیگارد را برایتان شرح دهیم:
۱. بادیگارد ها می توانند انگیزه های افراد را تعیین کنند.
بادیگاردها تحت آموزش هایی قرار می گیرند که می توانند به کمک علم روانشناسی، انسان ها را بهتر درک کنند و اقدامات احتمالی اشخاص را پیش بینی کنند. اگر چه بیشتر غریبه هایی که با آنها روبرو می شوید بی خطر هستند، اما ممکن است در میان آن ها مجرمانی باشند که به دنبال فرصتی برای آزار و اذیت شما باشند. یک محافظ می تواند انگیزه های باطنی آنها را تشخیص داده و از شما در برابر خطر محافظت کند.
۲. بادیگاردها از شما در مقابل مهاجمان محافظت می کنند.
بادیگاردها به دلیل تمرینات ورزشی منظم و تناسب اندام ورزیده، بدن ورزشی دارند. بنابراین اگر مهاجمی قصد حمله به شما را داشته باشد، با مشاهده بادیگاردتان قطعاً در تصمیم خود مردد شده و مخصوصاً اگر محافظ تجهیز شده همراه شما باشد، احتمال حمله بسیاری از مهاجمان دیگر وجود ندارد.
۳. محافظین می توانند در برابر آسیب های جسمی از شما محافظت کنند.
بادیگاردها با داشتن سال ها تجربه و انجام تمرینات ورزشی، در شرایط اضطراری بسیار مفید خواهند بود. بسته به شرایط، آنها می توانند پیشگیری های لازم را ارائه دهند یا در صورت لزوم از تجهیزات همراه خود استفاده کنند. در نظر داشته باشید که در صورت تلاش فردی برای صدمه زدن به شما یا در صورت صدمه دیدن، شخصی در دسترس شماست که از شما محافظت کرده و امنیت شما را تامین می کند. به همین دلیل استخدام بادیگارد امر بسیار مهمی برای اشخاص VIP محسوب می شود.
۴. محافظان می توانند خطر را ارزیابی کنند.
بادیگاردها می دانند که چگونه علائم خطر قریب الوقوع را تشخیص دهند و برای محار کردن آنها آموزش دیده اند. دیگر نگران ایمنی خود و خانواده تان نخواهید بود، زیرا آنها به طور ماهرانه در زمینه دفاع شخصی و درگیری خیابانی آموزش دیده اند. آن ها همچنین مهارت هایی فراتر از حفظ امنیت شما دارند.
اگر احساس می کنید که در موقعیت خطرناکی قرار دارید یا افرادی شما را اذیت می کنند، استخدام محافظ شخصی می تواند شما را در امان نگه دارد. فقط یک فرد عضلانی را استخدام نکنید تا محافظ شما باشد؛ برای اطمینان از مناسب بودن آن شخص باید با شرکت های معتبر جهت استخدام بادیگارد شخصی تماس بگیرید. محافظی انتخاب کنید که بسیار قابل اعتماد باشد. قبل از تحقیق درباره محافظان شخصی، بودجه خود را تعیین کنید. بسته به نیاز و خواسته های شما و همچنین خطرات بالقوه ای که شما را تهدید می کند، هزینه ها متفاوت خواهد بود. در مورد نوع بادیگارد یا اسکورت یکی را انتخاب کنید. بیشتر محافظان به یکی از این دو کلاس مختلف تعلق دارند. بادیگارد از افراد مشهور و سلبریتی، سیاستمداران، افراد ثروتمند یا سایر افرادی که نیاز به مراقبت حرفه ای دارند، محافظت می کنند. اسکورت کنندگان در محیط های خصمانه کار می کنند و بیشتر نظامی گرا هستند و وظیفه محافظت مداوم و نزدیک را برعهده دارند.
مشخص کنید چه زمانی و در چه موقعیت هایی به استخدام بادیگارد شخصی نیاز دارید. برخی از محافظان برای محافظت شبانه روزی آموزش دیده اند، در حالی که برخی دیگر فقط در شب یا هنگام انتقال شخصیت از یک مکان به مکان دیگر به کار محافظت می پردازند. به نیازهای خود و جایی که بیشتر به محافظ احتیاج دارید فکر کنید. در انتخاب بادیگارد سعی کنید حتماً با شرکت های معتبری همچون موسسه ایمو مشورت کنید.
به دنبال استخدام بادیگاردهایی باشید که دارای گواهینامه های معتبر هستند مانند گواهینامه های صادره از طرف موسسه بین المللی مراقبت و تشریفات ایمو.

☯️هزینه استخدام بادیگارد:
قطعاً لزومی ندارد یک فرد خیلی مشهور باشید تا بتوانید از مزایای استخدام بادیگارد بهره مند شوید. پلیس یک عامل عالی برای تامین امنیت است، اما نمی تواند همیشه در مناطق خاص مورد نظر شما گشت بزند. یک بادیگارد وقت می گذارد تا شما، نیازهای شما و عادت های شما را بشناسد و آسیب پذیری های شما را در خانه، بیرون از منزل و محل کار ارزیابی کند. اگر به فکر استخدام بادیگارد هستید، بدانید که تامین امنیت شما وظیفه آنها است و وقتی صحبت از امنیت شخصی و امنیت خانواده شما می شود، دیگر نباید استرس داشته باشید.
رایج ترین خدمات محافظتی موسسه ایمو:
استخدام بادیگارد، استخدام نگهبان ساختمان، استخدام لابی من، استخدام نگهبان شب، استخدام نگهبان تجهیز شده، استخدام نگهبان محله، استخدام نیروی حراستی.
جهت استخدام بادیگارد می توانید مراحل ذکر شده در لیست زیر را مطالعه نمایید تا انجام این کار برایتان آسان گردد. برای دستیابی به نتیجه مطلوب، مراحل زیر را به ترتیب صحیح انجام دهید.
در مورد هدفتان تصمیم بگیرید: استخدام بادی گارد؟ استخدام نگهبان؟ استخدام حراست؟
هرگز این موارد را با هم اشتباه نگیرید. همه آنها می توانند برای حفاظت از شما و وسایل شما به کار گرفته شوند اما تفاوت زیادی در نقش ها و مسئولیت ها وجود دارد. به عنوان مثال یک نگهبان عموماً در ساختمان ها و اطراف آن، در مراکز خرید و مکان های برگزاری رویدادهایی مانند کنسرت و بازی های ورزشی به صورت ایستا کار می کند. اما در نظر داشته باشید که یک بادیگارد بیشترین سطح امنیتی را برای شما تامین می کنند و آموزش های لازم برای محافظت از شما، خانواده و دارایی شما تحت سخت ترین شرایط و در برابر تهدیدات جدی و هر کجا که می روید را دیده اند.
در مورد کاری که انجام می دهید آگاهی کامل داشته باشید.
قبل از استخدام بادی گارد متخصصین ایمو سعی بر این دارند تا با دریافت اطلاعات و جزئیات وضعیت شما را بهتر ارزیابی و درک کنند. با پاسخ دادن به پرسش های زیر می توانید مطلع شوید که شما نیازمند استخدام چه نوع بادیگاردی هستید.
چه کسی و / یا چه چیزی نیاز به محافظت دارد؟ در کجا نیاز به محافظت دارید؟ چه مدت و چند ساعت در روز به محافظت نیاز دارید؟ آیا به مسافرت نیز می روید؟ در حین سفر نیاز به محافظت دارید؟ آیا برنامه ای برای فعالیت های خاصی دارید؟ چه عواملی تهدیدی برای شما، خانواده، پرسنل یا دارایی شما به وجود می آورد؟ آیا علاوه بر استخدام بادیگارد، تجهیزات دیگری نیز لازم است؟ چه تعداد بادیگارد نیاز دارید؟ آیا قبلاً تجربه استخدام بادیگارد، نگهبان، راننده شخصی و غیره را داشته اید؟ چه اقدامات محافظتی فعلی ایجاد شده است؟ آیا مهارت های آموزش پزشکی خاصی (ا گر قصد سفر به مناطق دور افتاده یا دارای مشکلات بهداشتی دارید) لازم است؟ احساس می کنید نقطه تمرکز حیاتی شما چیست؟ آیا موارد دیگری در ارتباط با ایمنی شما وجود دارد که نیاز به ذکر کردن داشته باشد؟
پاسخ های شما متخصصین موسسه ایمو را قادر می سازد تا ارزیابی دقیقی انجام دهند.
شرکت های حرفه ای بادیگاردهای، نفرات حرفه ای استخدام می کنند. این موضوع ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما باید بدانید که شرکت های دارای سابقه، فقط افرادی را استخدام می کنند که دارای آموزش عالی و دارای مجوز رسمی هستند. بادیگاردهایی که موسسه ایمو استخدام می کند دارای تجربه های بین المللی هستند. آنها نه تنها خدمات محافظتی ارائه می دهند، بلکه دانش خود را با شما در میان می گذارند.
جهت پرسش سوالات مربوط به دریافت اطلاعات راجع به استخدام بادیگارد با شماره 09129348305 تماس گرفته و در مورد وضعیت خود تا آنجا که ممکن است با جزئیات صحبت کنید و تمامی اطلاعات کافی و مورد نیاز خود را به دست آورید. نهایتاً شما اطلاعات جامعی درباره بادیگارد و تعرفه خدمات به دست خواهید آورد.
تکنولوژی یک روش بسیار قدرتمند برای برقراری ارتباط و شناسایی و دفع خطرات است، بنابراین انتخاب موسسه خدمات بادیگاردی ایمو که از فناوری استفاده می کند بسیار ارزشمند خواهد بود.
مهارت بدنی هنوز حرف اول را می زند، اما استخدام بادیگاردهایی که از فناوری برای انجام هرچه بهتر، ساده و کارآمدتر کار خود، استفاده می کنند بسیار مفید خواهد بود. فناوری پیشرفته همچنین می تواند به آنها کمک کند کارهای روزمره را با سهولت بیشتری انجام دهند و در اختیار داشتن فناوری خاصی حتی می تواند شما را در یک موقعیت پر خطر نجات دهد.